دو راهی


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

هرگز کپی نکنید.....!

در بیابان قلبم گم شدم هر چهمی رفتم تمام نمیشد

رفتم و رفتم تا به یک دو راهی رسیدم یکی عشق ودیگری تنهایی

راه اول را پیش گرفتم و در آن سر گردان و حیران شدم تا پس از مدتی به راهتنهایی رسیدم



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت12:11---14 مرداد 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی

وبت خیلی قشنگ و زیباست

خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی


Negin
ساعت18:56---14 تير 1391
چ خوكشل نوشتي اقاي ميلاد رشيديان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت 21:36 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com